Uživatel: nepřihlášen | Přihlásit se | Nová registrace | Zapomenuté heslo
Doporučujeme CRM spojený s Outlookem a Webem

Software
a vlastní web
pro udržování

vztahů se zákazníky

10 dnů na ověření

více informací
Newslettery

zadejte Váš email a můžete dostávat od nás zajímavé zprávy

Anketa
Jakou prezentaci preferujete (4.5.18)

vlastní webová stránka
(3291 hlasů)

 

záznam v katalogu
(3053 hlasů)

 

odborné články
(3085 hlasů)

 

reklamní sdělení
(3060 hlasů)

 

rozesílání emailů
(3149 hlasů)

 

osobní jednání
(3004 hlasů)

 

Potenciál naší domácnosti


Velkou část hodnoty každé domácnosti tvoří vše co máme uvnitř našeho domu(bytu) a nakoupili jsme to v obchodech.

Přesto, že nás tyto věci denně obklopují,
tak si jejich hodnotu jen málokdy uvědomujeme.

Najděme si volnou chvilku a nechme projít myslí vše co v jednotlivých prostorách našeho domu(bytu) máme.
Projděme některé prostory společně a zaměřme naší pozornost na předměty běžné spotřeby (mimo potravin), které mají rychlou obrátku a tedy je nakupujeme často:

Koupelna – mýdlo, šampón, zubní pasta, kartáček na zuby, ústní voda, lak na vlasy, pěna na fixaci účesu, deodorant, krém na holení, voda po holení, kolínská, čistící přípravek na pleť, tělové mléko, hydratační přípravek, podkladový make-up, přípravek k regeneraci pleti, noční krém, lak na nehty, rtěnka, růže na tváře, oční stíny, toaletní papír, řada různých čističů, prášek na praní na tmavé a světlé prádlo, prací prášek na dětské prádlo, aviváž, předepírací prostředky, škrob, prostředky na úklid a určitě celá řada dalších drobností.

Kuchyň – suroviny na vaření, sušenky, porcovaný čaj, káva, přípravek na mytí nádobí, přípravky do myčky, účelové čističe na pracovní plochy, vitamíny, výživové doplňky, přípravky na hubnutí, …

Garáž – čistící přípravky na interiér, přípravek k odstraňování hmyzu, přípravky na mytí a leštění, …

Tohle je jen částečný přehled nakupovaného základního spotřebního zboží do domácnosti, která má rychlou obrátku a nakupujeme po celý život a navíc jej budou po celý život nakupovat i naše děti.

Dobrovolně těmito nákupy dáváme někomu cizímu možnost, aby vybíral peníze z naší domácnosti a přinášel si je do své.

Už začínáte vidět potenciál naší domácnosti a
pozici ve které můžeme i my z těchto obchodů těžit?

Je zřejmé, že běžné nákupy pro domácnost jsou příležitostí k získání peněz a vytvoření bohatství, jinak by supermarkety tak dychtivě nechtěli abychom nakupovali od nich. Dává to smysl?

Je rozumné abychom z nákupů pro domácnost získali formou odměn peníze i MY a ne jen výrobci, distributoři, majitelé maloobchodů, supermarketů a reklamních společností?

Jak tedy spojit některé výdaje naší domácnosti s novými příjmy naší domácnosti.

Co kdybychom se mohli sami zapojit do distribuce zboží obdobně jako majitelé obchodních a distribučních společností a dostali příležitost jednat přímo s výchozím dodavatelem nebo výrobcem a kupovali si přímo od něj? Bylo by to zajímavé? Určitě ano.  
Co kdybychom s takovým dodavatelem měli uzavřenu smlouvu ve které se zavazuje, řešit veškerou logistiku a administrativu spojenou s dávkou výrobků? Bylo by to zajímavé? Jistě ano.
Co kdyby nám takový dodavatel v rámci uzavřené smlouvy poskytl možnost podílet se na zisku z obratu, který u něj vytvoříte? Bylo by to zajímavé? Samozřejmě že ano.

Tyhle otázky a odpovědi na ně charakterizují to, jak může fungovat dobrý internetový obchod.
Bylo by prospěšné se na provozu takového obchodu podílet? Určitě ano.

Skvělou věcí při užívání dobrého internetového obchodu je fakt, že nemusíme vydávat peníze navíc, pouze změníme nákupní místo a peníze vydávané za nákup u obchodníků použijeme na nákup na internetovém obchodě se kterým máme uzavřenu smlouvu.

Většinou máme rádi slevy a výhodné nákupy, jejich využívání není nic špatného, ale pouze v situaci kdy máme nedostatek peněz pro zajištění a udržení životního standardu.
Pro navýšení životního standardu je třeba zajistit do rodinného rozpočtu další příliv příjmů.

Když se nám podaří změnit vžité spotřebitelské myšlení na myšlení při kterém směřujeme utrácení peněz především tam, kde mohou produkovat další příjem, tak se začnou dít neuvěřitelné věci - začneme na náš finanční účet přidávat víc než z něj odebírat.

Současná doba a rozvoj internetu nám, jako spotřebitelům, výrazně utrácení peněz zjednodušuje a o to víc je nezbytné začít uvažovat nad tím, jak využít sílu internetu k vytvoření větších příjmů, místo pouhých odlivů peněz z našeho účtu.

Máme příležitost získat pasivní příjmy tím, že místo nákupu v supermarketu budeme nakupovat chytře tam, kde za nákup dostaneme odměnu a budeme učit jiné dělat totéž. Je dobré tuto příležitost využít?

Dává smysl se pochlubit s tím, že známe způsob jak nakupovat tam kde získáme příjem?

Je rozumné pro zvýšení životního standardu využít současné možnosti internetu?

Seznamte se s nabídkou internetového obchodu
jako můj host.



Zdravý Čech - životní styl Doporučujeme přečíst
17 tajemství mistrů prospektorů
17 tajemství mistrů prospektorů

Autor popisuje klíčové, jednoduché tajemství mistrovství navazování nových kontaktů pro prospektování a navazování spolupráce v oblasti síťového marketingu. Buďte mistři prospektování....


všechny knížky
Bohatý Čech na facebooku

Aktuality Pojistka na blbost

11.07.2018 - Při výkonu povolání můžete způsobit nemalé škody ať už na majetku, na zdraví či na penězích. Pálit vás to nemusí pouze tehdy, pokud máte správně uzavřené pojištění odpovědnosti z výkonu povolání.         celý článek


všechny aktuality