Uživatel: nepřihlášen | Přihlásit se | Nová registrace | Zapomenuté heslo
Doporučujeme Dejte o sobě vědět

Pořídit si web
s redakčním a provizním
systémem.

10 dnů na ověření

více informací
Newslettery

zadejte Váš email a můžete dostávat od nás zajímavé zprávy

Anketa
Jakou prezentaci preferujete (4.5.18)

vlastní webová stránka
(3291 hlasů)

 

záznam v katalogu
(3053 hlasů)

 

odborné články
(3085 hlasů)

 

reklamní sdělení
(3061 hlasů)

 

rozesílání emailů
(3149 hlasů)

 

osobní jednání
(3005 hlasů)

 

Strategie a rozvoj


Strategie informační a podnikatelské sítě Bohatý Čech

Seznámení s naší filozofií je pro mnohé klienty, partnery a kolegy velmi pozitivní, proto jsme se rozhodli, že se o část s Vámi podělíme. Bohatý Čech je na trhu od roku 2010 s tím, že do roku 2014 neměl svůj pevný bod v rámci ucelených služeb, produktů a cenové politiky. V květnu 2014 obsadil pozici výkonného ředitele Robert Malý, který začal v projektu progresivně měnit pravidla a to od samé podstaty. Jeho cílem bylo z projektu vytvořit více, než jen informativní stránky a proto se pustil s dalšími kolegy rovnou do realizace procesů, které měli zajistit udržitelný vývoj pro inovace, poskytování služeb, databázi informací pro podnikání a obchod, rozvojové aktivity směřující pro efektivní vzdělávání a také strategické partnerství, které má projektu pomoci v kvalitním rozvoji v tržních podmínkách a poskytování služeb.

Více na téma strategie Ceo – Robert Malý

Když mě na jaře minulého roku oslovil Vážený pan Ing. Karel Staněk ohledně vzdělávání a koučinku pro jeho partnery, neváhal jsem a přímo začal na akcích pracovat. Samotný byznys koncept B_Č mě velmi zaujal svým obsahem a možnostmi, které z něj byly cítit. Vzhledem k tomu, že působím na výkonné pozici vzdělávací firmy, rozhodl jsem se projektem zabývat z úrovně bytí, která by mohla navazovat na veškerou filozofii, kterou praktikuji již 5 let. Když mi bylo sděleno, že bych mohl nastoupit, jako výkonný v tomto projektu, neváhal jsem a rovnou se pustil do samotné transformace, kterou si Bohatý Čech žádal. S využitím strategie se změny povedli a velmi rád Vám ji představím.

Byznys je o lidech a jejich zainteresovanosti v jednotlivých procesech. Pokud se jedná o změny, či samotný rozvoj firmy, je nutné se především zaměřit na lidi, jejich přístup, kompetence, myšlení a realizační schopnosti, díky kterým bude možné jednotlivých cílů dosáhnout. Zaměřil jsem se na lidi a pochopil, že tento projekt má smysl být nejen webovou stránkou, ale informační a podnikatelskou sítí, vhodnou označení impérium, které bude působit v řadě odvětví pod jednou značkou a tím neustále zvyšovat kvality podnikatelského přístupu a prostředí. Strategie je pro mě to nejdůležitější, vnímám v ní realizační část, kterou budou lidé postupovat a to se nám také daří. V hlavním bodě je pro nás podpora klientů, spolupráce mezi jednotlivými partnery a navazující smysluplná komunikace, díky které je možné nejen delegovat praktické činnosti, čímž v celém smyslu realizovat dílčí úkoly. Je to o vytváření sítě. Pokud strategie, ihned se mi vybaví síť lidí, sdílející stejné hodnoty, možnosti, poslání a také podobný charakter v rámci poskytování služeb a to je základ. Následně je nutné s takovými lidmi navazovat vztahy a budovat ucelenost procesů, které integrujeme v jeden „koncept“, který do sebe zapadá. U nás je na prvním místě „Integrace“ (Zapojení lidí, možností, podnikatelů a projektů v jeden projekt, který společně vytváří…) To je podle mě přístup, který v rámci podnikání nesmí chybět. Vzhledem k tomu, že jsme prioritně zaměřeni na rozvoj, jako je koučování, konzultace, poradenství, mým cílem bylo, abychom strategicky byly schopni využít nástroje, které pomohou nejen nám, zvyšovat obchodní potenciál, ale také aby pomohli našim klientům a klientům našich partnerů nacházet kvalitní službu, která bude obsahovat vždy něco víc, než jen samotný prvek a obsah klasické realizace. Pokud se například jedná o koučování, nezůstáváme jen u koučinku samotného, ale pracujeme také se vzdělávacími materiály (literatura, audioknihy, pracovní sešity aj.), tím doslova vytváříme nejen poskytování služeb, nicméně i synergii partnerských vztahů vytvářející integrovanou profesionální službu, obsahující kompletní systém lidských zdrojů, nástrojů a plnohodnotného rozvoje. Cílem tedy je obsloužit klienty pro jejich specifické požadavky a poskytnout jim možnost i dále se připojit do podnikatelské sítě, jako možný partner využívající „marketing propagaci“, provizní systém, vzdělávací systém, nebo přímou zainteresovanost v projektu, jako strategický partner. Pokud se podíváte na přehled podnikatelů v rámci podnikatelské sítě, pochopíte co podnikatelům a nové malým a středním podnikům předáváme a jak jsme schopni jim pomoci pro propagaci jejich služeb, projektů a propojenému rozvoji z naší strany. Naše strategie je tedy v každém případně vhodná označení „strategické síťování“ díky kterému poskytujeme stále kvalitnější služby a možnosti pro další budování sítě a rozšiřování klientského portfolia.

Pokud si projdete celý náš byznys systém, jeho navazující části a seznámíte se s námi osobně, jistě pochopíte naši náklonnost, proaktivní přístup, který propojujeme ve schopnosti globálního myšlení v subjektivní jednání pro předávání informací, znalostí, poskytování služeb a budování vztahů pro vzájemně prospěšnou spolupráci vytvářející inteligentní byznys síť „Ochodníků, podnikatelů, firem a odborných specialistů“.

Vzhledem k naší strategii je naší reálnou vizí uskutečnit z projektu do budoucna propracovaný systém pro poskytování služeb v řadě odvětví a vytvořit tak bezkonkurenční prostředí, kde bude nejen možné využívat služby a nakupovat produkty s nižšími sazbami, nicméně i vytvářet rozvojové koncepty přímo na míru a nabízet obchodní příležitosti pro nové podnikatele i zkušené, hledající nové projekty, kde mohou uplatnit své vlohy a potenciál.

Pokud se chcete blíže seznámit a pohovořit na téma „Strategie“ kontaktujte nás a bude nám ctí se Vám věnovat.

Přeji Vám skvělé strategické kroky pro Vás smysluplný rozvoj a podnikání

Možnosti Přístup Budování vztahů Procesy Návaznost
Poskytování služeb Zpětná vazba Marketing Udržitelnost Síťování obchodního potenciálu
Síťování obchodních příležitostí

Ceo – Robert Malý