Uživatel: nepřihlášen | Přihlásit se | Nová registrace | Zapomenuté heslo
Doporučujeme Možnost refinancování

Se sazbou 1,9%Nejpozději do:
30.4.2018

více informací
Newslettery

zadejte Váš email a můžete dostávat od nás zajímavé zprávy

Anketa

Rozvoj obchodních aktivit v rámci sítě


Asi v jako každé firmě jsme prošli řadou tvrdých změn, které byly náročné a procesně velmi intenzivní. Měnili jsme podnikatelskou síť, její ucelený systém fungování a v neposlední řadě produktovou řadu s cenouvou politikou, redakčním systémem pro správu partnerských, webových stránek. Věcí bylo dost a rozhodli jsme se, že bude vhodné spustit intenzivní obchodní akvizici pro rozvoj podnikatelské sítě a obchodní spolupráce, kde je cílem společně vytvářet prostředí, kde vytvoříme kvalitní, sofistikované služby a servis, díky zušlechťování a možnostem servisních částí a to z hlediska segmentů trhu:

  • Rozvoje lidských zdrojů na úrovni osobního rozvoje, leadershipu
  • finanční gramotnosti a možnostem + realitním činnostem a poradenství
  • Využití běžných zdrojů pro podnikání (E-commerce, účetnictví, advokacie, kancelářeké potřeby)
  • Software a management proces HR, CRM, ERP aj.
  • Síťového marketingu, Affilate, Nabídek spolupráce v MLM
  • Zdravého životního stylu, dále divize Z_Č

V návaznosti na to, jsme se rozhodli, že akvizice nebude probíhat klasickým přístupem, kdy nám bude lhostejné, kdo se přidá do podnikatelské sítě na úrovni partnera i jako klienta, vybíráme si podle výše zmíněných oblastí a to zejména proto, abychom udrželi mantinely oborů, kde chceme působit a rozvíjet podnikatelské prostředí. Naše síť je pro nás jakýmsi menším trhem, kde je možné si vyměňovat služby a také je společně poskytovat a to je především našim cílem. Jednoznačně se jedná o způsob síťování pro navyšování úrovně konceptu tak, aby u nás podnikatel nacházel nejen informace, avšak také zájmy, prostředky a zdroje pro zlepšení svých činností.

Podmínky pro zařazení do podnikatelské a informační sítě

Klient:

  1. Působení v některé z výše uvedených oblastí a oborů
  2. Společné zájmy a vize, sdílející stejné či podobné hodnoty
  3. Zájem o osobní rozvoj a networkingové setkávání, propojování
  4. Otevřenost vůči novým věcem a chuť se občasně podílet na pořádání akcí

Obchodní partner:

  1. Působení v některé z výše uvedených oblastí a oborů
  2. Prokazatelnou, odbornou praxi doprovázející čistou historii a čistý TR
  3. Dodržování smluvních ujednání, minimálně obchodní podmínky B_Č
  4. Poskytovat klientům jen kvalitní službu a to v daném a objednaném rozsahu klientem
  5. Zúčastňovat se firemních, interních akcí a být v kontaktu s managementem B_Č
  6. Částěčně se podílet na rozvoji podnikatelské a informační sítě (publikovat články, spolupořádat akce aj.)
  7. Prezentovat obchodní značku Bohatý Čech na webové prezentaci, případně v prezentačních materiálech (Dohoda)

Na veškerých podmínkách se chceme s potenciálními parntery dohodnout vždy osobně a individuálně, dle možností, potřeb a praktickým realizačním procesům spolupráce..

Pokud Vás zajímá více informací, velmi rádi Vám je poskytneme... Kontaktujte nás a sjednejte si s námi jednání!

Kontakty pro bližší informace

Ing. Karel Staněk Ceo. Robert Malý
Tel: (+420) 733 141 882 Tel: (+420) 721 126 287
Email: info@bohatycech.cz Email:info@bohatycech.cz

Těšíme se na spolupráci a setkávání s Vámi... Za tým Bohatý Čech Ceo. Robert Malý