Uživatel: nepřihlášen | Přihlásit se | Nová registrace | Zapomenuté heslo
Doporučujeme Dejte o sobě vědět

Pořídit si web
s redakčním a provizním
systémem.

10 dnů na ověření

více informací
Newslettery

zadejte Váš email a můžete dostávat od nás zajímavé zprávy

Anketa

Základní druhy e-mailů


Konečným cílem e-mailového marketingu je, aby si lidé ne jen jednou koupili to co nabízíme, ale vytvořit takový vztah aby nám zůstali věrní a v případě další potřeby se k nám vrátili.

V průběhu využívání e-mail marketingu se vyvinuly dva základní typy e-mailů:

Direct e-mail.
Direct e-mail je takový, který pošlete v případě, že chcete upozornit na něco co se týká nabízených produktů nebo služeb. Takový e- ail může obsahovat třeba upozornění na novinky z vaší nabídky. Může se také jednat o zprávu která upozorňuje na výhody při užívání nabízených výrobků nabo služeb a tím na sebe upozorníte a lidé na vás nazapomenou.
Jako příklad jsou uvedeny dva direct e-maily rozesílané v rámci propagace akce: EmailAcademy 2 Online

1. příklad direkt e-mailu

Dobrý den,

internet využívá čím dále, tím více lidí. Čím dále, tím více lidí se pohybuje na tomhle tržišti dneška.

Jaký je nejlevnější způsob komunikace se zákazníkem? Přes email. Pokud víte, jak získat zákazníkův email a jak s ním následně komunikovat, tak máte šanci vydělat řádově stovky korun za každý kontakt ve Vaší databázi.

David Kirš předkladá mluví o jeho „komunikačním plánu" ve svém dnešním videu:
http://emailacademy.cz/online/.........
Pospěšte si, protože ve videu nabízí bonus pro prvních 200 lidí:
http://emailacademy.cz/online/.........

(Když vidíte video, kde se o bonusu nezmiňuje, pak jste to prošvihli...)

S pozdravem
---Vaše jméno---

PS: Nejkrásnější na celém systému, o kterém David mluví je to, že pomůžete Vašim kontaktům, svět se zbaví spamu a na cestě přitom ještě vyděláte... Podívejte se zde:
http://emailacademy.cz/online/.........

2. příklad direkt e-mailu

Dobrý den,

ve zkratce: Za pár hodin se EmailAcademy 2 Online znovu otevře.

Zde: http://emailacademy.cz/..........

Protože se objevily nezaplacené faktury, zamítnuté karty a duplicitní objednávky (vlastní zkušenost), David zpřístupní volná místa do EmailAcademy 2 Online ve středu do 24:00.

I pro tyto přihlášky platí ještě exklusivní bonus - dvoudenní workshop EmailAcademy Živě v hodnotě 9990 Kč pro každého účastníka EmailAcademy 2.

Původně byl tento bonus vyhrazen pro 200 nejrychlejších. Byl ale vyprodán během prvních minut po otevření EmailAcademy již předminulý pátek. David se proto rozhodl hledat větší sál a uspořádat největší setkání o online marketingu v historii Česka.

Pokud jste tedy minulý týden zůstali za dveřmi EmailAcademy, udělejte si plán, aby jste se dostali dovnitř zítra a využili tuto žhavou nabídku.
http://emailacademy.cz/........

Referenční e-mail.
Účelem referenčního e-mailu je dát lidem najevo,že si jich vážíte a vytvořit či posílitvzájemné dlouhodobé vztahy. Tento druh e-mailů je obvykle zasílán pravidelně (týdně,měsíčně) s tím, že obsahuje informace obecnějšího rázu, které se ale vztahují k nabízenému zboží nebo službě. Referenční e-maily jsou známé jako "newsletters", informační bulletiny nebo zpravodaje. Takovéto e-maily prodávají nepřímo. U referenčního e-mailu jde o dlouhodobé poselství, ne o produkt nebo službu ale o vztah. Nespěchejte na lidi s koupí a nechte je, abyměli možnost postupně vás poznat. Nejenže tak navážete dlouhodobější vztah, ale i přínos z něj bude pro vás trvalejší. Jako příklad dva referenční e-maily rozesílané v rámci propagace akce: EmailAcademy 2 Online

1. příklad referenčního e-mailu

Dobré poledne,
kolegyně, která vyřizuje objednávky mě požádala, abych napsal tento email a já se tímto připojuji a děkuji všem, kteří se v posledních dvou hodinách přihlásili do akademie a prosím, abyste měli trpělivost při vyřizování dotazů.

Také, pokud se vám poslední video nyní nahrává pomaleji, prosíme o shovívavost, váš zájem je naprosto úžasný a už teď můžu říct, že je to pro mě VELKÝ, VELKÝ závazek a něco mi říká, že tato EmailAcademy 2 bude i pro mě osobně a pro členy velkým posunem vpřed.

Místa na dvoudenní workshop EA2 Živě pro prvních 200 přihlášených členů jsou pryč. Je to tak. Pokud se nám podaří sehnat větší sál, zvažuji, že počet rozšíříme. :)

Děkuji moc za vaše emaily, reakce, telefony, je to pro mě potvrzení, že spolu jdeme správnou cestou!!

Krásný zbytek dne.

David Kirš

DAVIDKIRS

PS: Stále je možné získat dárek v hodnotě
200.000 Kč
http://emailacademy.......

2. příklad referenčního e-mailu

Pěkný den,
dnes prosím o vaši rychlou spolupráci. Pošlu vám brzy  balíček a tak prosím ověřte, že tato doručovací adresa je správná a zásilka se k vám dostane:

Jméno 
Adresa 
Horní Jiřetín 43543
Czech Republic

Něco je špatně? Pro opravu nebo změnu klikněte zde.

Občas pošlu také SMS zprávu a tak pokud je toto číslo: 7331..... mobil, pak je vše v pořádku.

Nakonec otázka. Byli jste mezi prvními 200 registrovanými a máte volný lístek EA Živě? Nevíte? Nevadí!! Je totiž váš. Rozhodl jsem se dát volný vstup všem členům EA2. Pro prvních 200 mám ale za rychlost překvapení :) Jak se přihlásit a kdy se akce koná se včas dozvíte.

Užijte si trénink.

David Kirš, david@emailacademy.cz

DAVIDKIRS

PS: Už jste se přihlásili do členské sekce?

Rozesílání těchto typů e-mailů střídáme a opakujeme. Uvedené příklady mohou být vhodným podkladem pro formulování vlastních e-mailů.

E-mail je sice výborným a účinním mástrojem propagace, ale abychom dokázali využít všech jeho výhod, je potřeba si uvědomit několik věcí.

Je jasné, že odeslat tisíc e-mailů je výrazně levnější než odeslat sto dopisů poštou. V obou případech je však, pro úspěch, nesmírně důležité dát zprávě správný obsah a poslat jí těm správným lidem.

Musíme mít dostatečně velký seznam adres lidí, který můžeme náš e-meil zaslat a cílově jim nabídnout náš produkt nebu službu.

Musíme mít nástroj který nám umožní naší propagační kampaň vyhodnotit a analyzovat její výsledky.

Je zřejmé, že e-mail je v naší moderní civilizaci efektivní a účiná cesta jak propagovat, ale je to cesta na které musíme respektovat a naučit se řadu nových věcí. Pro ty, kteří se na tuto cestu vydají a jsou odhodláni dosáhnout úspěchu a prosperovat, je to ta nejlepší a neúčinnější form marketimgu.

Pokud umíme používat e-mail a víme , jak se orientovat na internetu, není důvod proč tento nástroj nevyužít.

Máte zájem o další informace pak neváhejte a napište.



Zdravý Čech - životní styl Zajímavé stánky jaknafinance.eu

Váš nejlepší rádce. Porovnejte několik možností na řešení problémů z oblast financí, půjček, investic, spoření, pojištění a daní.


všechny stránky
Bohatý Čech na facebooku

Aktuality GDPR se blíží

23.04.2018 - Na konci května vstoupí v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů, známé pod zkratkou GDPR. Tato nová legislativa harmonizuje a upřesňuje pravidla nakládání s osobními údaji v celé Evropské Unii. V českém prostředí se díky vysokým sankcím za nedodržení mluví o „revoluci v ochraně osobních údajů“. Je třeba věnovat pozornost upraveným postupům a zvýšené administrativě. celý článek


všechny aktuality