Uživatel: nepřihlášen | Přihlásit se | Nová registrace | Zapomenuté heslo
Doporučujeme CRM spojený s Outlookem a Webem

Software
a vlastní web
pro udržování

vztahů se zákazníky

10 dnů na ověření

více informací
Newslettery

zadejte Váš email a můžete dostávat od nás zajímavé zprávy

Anketa
Jakou prezentaci preferujete (4.5.18)

vlastní webová stránka
(3291 hlasů)

 

záznam v katalogu
(3053 hlasů)

 

odborné články
(3085 hlasů)

 

reklamní sdělení
(3061 hlasů)

 

rozesílání emailů
(3149 hlasů)

 

osobní jednání
(3004 hlasů)

 

Použití e-mail marketingu


Pokud se zozhodneme e-mail marketin využívat, nevystačíme si se systémem rozesílání zpráv, který máme běžně na nšem počitači. V případě používíní e-mail marketingu potřebujeme lepší nástroj na správu seznamu adres, evidenci rozesílaných zpráv a vytváření kampaní.

Takové služby v současné době poskytují různí poskytovatelé řešení pro e-mail marketing.

Servery takových poskytovatelů jsou dimenzovány a sestaveny pro to, aby splňovaly požadavky e-mail marketingu a optimálně doručily i velké objemy zpráv.

Využitím těchto služeb navíc nezatěžujeme vlastní počítač, nejsme pro poskytovatele služeb internetu podezřelí z rozesílání spamů a zároveň zvyšujeme pravděpodobnost, že naše zprávy budou skutečně doručeny. Poplatky za poskytované služba se odvozují z předpokládaného objemu rozesílaných zpráv.

Při výběru poskytovatele těchto služeb si vždy ověřme,
zda poskytují potřebné funkce a jak nám vyhovují.

Správa seznamu adres zabezpečuje doplňování seznamu, efektivní odstraňování neaktivních adres a evidenci odhlášných adresátů.

Doplňování seznamu je nepřetržitý proces a tak je potřeba od poskytovatele vyžadovat dostatečný konfort pro tuto téměř každodení práci. Zařazaní každé adresy vyžaduje určité úsilí a tak je potřeba dát pozor na to aby automatické vyřazování neaktivních adres bylo skutečně efektivní a vždy řádně zdokumentováno, tak abychom automatický zásah mohli v odůvodněných případech upravit. Každá odeslaná zprávy by měla dát příjemci možnost se ze zasílání dalších zpráv spojených s probíhající kampaní odhlásit. Pro konání dalších kampaní je důležité mít dostatečnou dokumentaci o počtu odhlášených  a pravidelně jí kontrolovat. S určitým počtem odhlášených musíme u každé kampaně počítat, ale pokud je počet odhlášených vyšší než obvykle, je vždy třeba hledat příčinu a v dalších kampaních jí odstranit.

Evidence rozesílaných zpráv zabezpečuje přehled odeslaných zpráv, nedoručených zpráv, navštívených odkazů a dotazníkových akcí.

K základním požadavkům na úspěšné využívání e-mail marketingu patří mít přehled o odeslaných a nedoručených zprávách. Odeslané e-maily se mohou vracet zpět na základě různých důvodů a dobrý systém řízení e-mail marketingu musí zabezpečit řádnou vevidenci těchto případů a dokumentovt automatické kroky, které byly k napravení této situace realizovány. Rozhodujícím kritériem pro hodnocení úspěšnosti každé kampaně jsou počty návštěv na jednotlivých odkazech. Takový údaj naznačuje do jaké míry zpráva adresáta zaujala a jakou jí věnoval pozornost. Podle počtu a druhu navštívených odkazů můžeme přesněji určit zájem adresáta a směřovat další zprávy do těchto oblstí. Dobrý systém na řízení e-mail marketingu umožňuje pomocí dotazníkových akcí, další kampaně vylepšit. Využitím této služby získáme názory lidí v našem seznamu adres, vyhneme se najímání různých agentůr a nemusíme si obstarávat drahé zprávy a posudky.

Vytváření kampaní je jednou z nejúčinnějších automatizovaných nástrojů a dobrý systém řízení e-mail marketingu by je měl podporovat.

Dobré systémy umožňují nastavit a naplánovat odesílání řady zpráv od uvítacích pozvánek, blahopřání v případě přijmutí pozvánky, připomenutí termínu akce až po akční nabídku. Při vytváření kampaní můžeme často využívat řadu pomůcek a šablon, které systém nabízí, a vytvořit tak kampaň s velmi poutavým desingem. Dobrý systém řízení e-malových kampaní umožňuje jejich testování. Testování je účinný nástroj k tomu, jak připravená kampaň opravdu funguje. Otestuje různé verze připravených e-mailů a ukáže tu nejlepší verzi. Čas potřebný na vytvoření a zprovoznění takové kampaně je minimální a její účinnos může být nepředstavitelně ohromující.

V e-mail marketingu používejme dostupné automatické nástroje, které zvolený systém řízení nabízí, co nejvíce.
Čím více úkonů bude možné přenechat automatickému zpracování, tím tépe pro nás.

 

Nezapomeňme, že předtím než se podaří nějaký obchod,
musíme kontaktovat klienta vícektát.

Máte zájem o další informace pak neváhejte a napište.



Zdravý Čech - životní styl Doporučujeme přečíst
Práce na dálku
Práce na dálku

V publikaci se dozvíte principy práce na dálku, díky kvalitnímu systému online nástrojů a pracovní činnosti v charakteru home office. Najděte způsob, jak zefektivnit Vaši práci a uvolněte drahým systé...


všechny knížky
Bohatý Čech na facebooku

Aktuality Pojistka na blbost

11.07.2018 - Při výkonu povolání můžete způsobit nemalé škody ať už na majetku, na zdraví či na penězích. Pálit vás to nemusí pouze tehdy, pokud máte správně uzavřené pojištění odpovědnosti z výkonu povolání.         celý článek


všechny aktuality