Uživatel: nepřihlášen | Přihlásit se | Nová registrace | Zapomenuté heslo
Doporučujeme Možnost refinancování

Se sazbou 1,9%Nejpozději do:
30.4.2018

více informací
Newslettery

zadejte Váš email a můžete dostávat od nás zajímavé zprávy

Anketa

Použití e-mail marketingu


Pokud se zozhodneme e-mail marketin využívat, nevystačíme si se systémem rozesílání zpráv, který máme běžně na nšem počitači. V případě používíní e-mail marketingu potřebujeme lepší nástroj na správu seznamu adres, evidenci rozesílaných zpráv a vytváření kampaní.

Takové služby v současné době poskytují různí poskytovatelé řešení pro e-mail marketing.

Servery takových poskytovatelů jsou dimenzovány a sestaveny pro to, aby splňovaly požadavky e-mail marketingu a optimálně doručily i velké objemy zpráv.

Využitím těchto služeb navíc nezatěžujeme vlastní počítač, nejsme pro poskytovatele služeb internetu podezřelí z rozesílání spamů a zároveň zvyšujeme pravděpodobnost, že naše zprávy budou skutečně doručeny. Poplatky za poskytované služba se odvozují z předpokládaného objemu rozesílaných zpráv.

Při výběru poskytovatele těchto služeb si vždy ověřme,
zda poskytují potřebné funkce a jak nám vyhovují.

Správa seznamu adres zabezpečuje doplňování seznamu, efektivní odstraňování neaktivních adres a evidenci odhlášných adresátů.

Doplňování seznamu je nepřetržitý proces a tak je potřeba od poskytovatele vyžadovat dostatečný konfort pro tuto téměř každodení práci. Zařazaní každé adresy vyžaduje určité úsilí a tak je potřeba dát pozor na to aby automatické vyřazování neaktivních adres bylo skutečně efektivní a vždy řádně zdokumentováno, tak abychom automatický zásah mohli v odůvodněných případech upravit. Každá odeslaná zprávy by měla dát příjemci možnost se ze zasílání dalších zpráv spojených s probíhající kampaní odhlásit. Pro konání dalších kampaní je důležité mít dostatečnou dokumentaci o počtu odhlášených  a pravidelně jí kontrolovat. S určitým počtem odhlášených musíme u každé kampaně počítat, ale pokud je počet odhlášených vyšší než obvykle, je vždy třeba hledat příčinu a v dalších kampaních jí odstranit.

Evidence rozesílaných zpráv zabezpečuje přehled odeslaných zpráv, nedoručených zpráv, navštívených odkazů a dotazníkových akcí.

K základním požadavkům na úspěšné využívání e-mail marketingu patří mít přehled o odeslaných a nedoručených zprávách. Odeslané e-maily se mohou vracet zpět na základě různých důvodů a dobrý systém řízení e-mail marketingu musí zabezpečit řádnou vevidenci těchto případů a dokumentovt automatické kroky, které byly k napravení této situace realizovány. Rozhodujícím kritériem pro hodnocení úspěšnosti každé kampaně jsou počty návštěv na jednotlivých odkazech. Takový údaj naznačuje do jaké míry zpráva adresáta zaujala a jakou jí věnoval pozornost. Podle počtu a druhu navštívených odkazů můžeme přesněji určit zájem adresáta a směřovat další zprávy do těchto oblstí. Dobrý systém na řízení e-mail marketingu umožňuje pomocí dotazníkových akcí, další kampaně vylepšit. Využitím této služby získáme názory lidí v našem seznamu adres, vyhneme se najímání různých agentůr a nemusíme si obstarávat drahé zprávy a posudky.

Vytváření kampaní je jednou z nejúčinnějších automatizovaných nástrojů a dobrý systém řízení e-mail marketingu by je měl podporovat.

Dobré systémy umožňují nastavit a naplánovat odesílání řady zpráv od uvítacích pozvánek, blahopřání v případě přijmutí pozvánky, připomenutí termínu akce až po akční nabídku. Při vytváření kampaní můžeme často využívat řadu pomůcek a šablon, které systém nabízí, a vytvořit tak kampaň s velmi poutavým desingem. Dobrý systém řízení e-malových kampaní umožňuje jejich testování. Testování je účinný nástroj k tomu, jak připravená kampaň opravdu funguje. Otestuje různé verze připravených e-mailů a ukáže tu nejlepší verzi. Čas potřebný na vytvoření a zprovoznění takové kampaně je minimální a její účinnos může být nepředstavitelně ohromující.

V e-mail marketingu používejme dostupné automatické nástroje, které zvolený systém řízení nabízí, co nejvíce.
Čím více úkonů bude možné přenechat automatickému zpracování, tím tépe pro nás.

 

Nezapomeňme, že předtím než se podaří nějaký obchod,
musíme kontaktovat klienta vícektát.

Máte zájem o další informace pak neváhejte a napište.



Zdravý Čech - životní styl Doporučujeme přečíst
Prostorově orientované systémy pro manažerské rozhodování
Prostorově orientované systémy pro manažerské rozhodování

Využijte několika zrcadlových systémů pro rozložení náročných procesů a naplno zainteresujte kvalitní řízení zdrojů v administrativní evidenci pracovní náročnosti a výkonnosti. Kniha Vám osvětlí "Loft...


všechny knížky
Bohatý Čech na facebooku

Aktuality GDPR se blíží

23.04.2018 - Na konci května vstoupí v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů, známé pod zkratkou GDPR. Tato nová legislativa harmonizuje a upřesňuje pravidla nakládání s osobními údaji v celé Evropské Unii. V českém prostředí se díky vysokým sankcím za nedodržení mluví o „revoluci v ochraně osobních údajů“. Je třeba věnovat pozornost upraveným postupům a zvýšené administrativě. celý článek


všechny aktuality