Uživatel: nepřihlášen | Přihlásit se | Nová registrace | Zapomenuté heslo
Doporučujeme CRM spojený s Outlookem a Webem

Software
a vlastní web
pro udržování

vztahů se zákazníky

10 dnů na ověření

více informací
Newslettery

zadejte Váš email a můžete dostávat od nás zajímavé zprávy

Anketa
Jakou prezentaci preferujete (4.5.18)

vlastní webová stránka
(3291 hlasů)

 

záznam v katalogu
(3053 hlasů)

 

odborné články
(3085 hlasů)

 

reklamní sdělení
(3060 hlasů)

 

rozesílání emailů
(3149 hlasů)

 

osobní jednání
(3004 hlasů)

 

Co je e-mail marketing


Často od lidí slýcháme , že obchody nejdou, rostou náklady a nejsou profesionální zaměstnanci. Je třeba dělat větší obraty a o zboží a poskytovanou službu není zájem.

 

"Propagujete to co děláte?"
Na takovou otázku většina lidí odpoví : "Ano, obvyklým  způsobem jako jsou inzeráty v novinách, rozesílání letáčků, ale to stojí dost peněz, které nám mnohdy chybí."

Ve věku informací a informačních technologií se nabízejí i možnosti, které poskytuje internet. Abychom to dokázali je v prvé řadě nutné změnit naše myšlení a přestat se na internet dívat jako na něco co je mimo náš zájem a musíme o něm začít přemýšlet jako o možném pomocníkovi. Jakmile to dokážeme, bude se nám všechno kolem e-marketingu snáz chápat.

 

E-mail marketing není jen o rozesílání zpráv.
Pomocí e-mail marketingu a webových stránek můžeme budovat nový vztah a posilovat důvěru v to co děláme. Je mnoho důvodů, které hovoří ve prospěch e-mail marketingu ve srovnání s jinými marketingovými metodami. Pro začátek je dobré si uvědomit, že e-mail marketing představuje ten nejdostupnější způsob, jak efektivně kontaktovat určitou skupinu lidí. Studie ukazují, že 70% lidí, kteří přicházejí s e-mail marketingem do styku, si myslí, že e-mail marketing je účinný.

Jakmile si vybudujeme seznam e-mailových adres (například pomocí registrace na webových stránkách), můžeme své nabídky rozesílat už vybrané skupině lidí, která projevila o problematiku uvedenou na webové stránce zájem. Tímto způsobem se vyhneme řadě nahodilých kontaktů, které jsou spojeny se všemi ostatními způsoby kontaktování a reklamy.

Běžné reklamní kampaně se velmi obtížně vyhodnocují, ale v případě e-mailové kampaně, především pokud odkazuje na webové stránky, lze přesně říct, kolik lidí e-mail otevřelo, jak dlouho ho četli, na jaké odkazy klikli a co je zaujalo. E-mailmarketing má proti jiným formám marketingu množství dalších výhod.

 

Výhodou e-mailového marketingu
oproti jiným formám marketingu je to, že funguje okamžitě. U doručování klasickým způsobem se informace dostane k příjemci, pokud vůbec dostane, třeba až za několik dní.

 

Hlavní nevýhodou e-mail marketingu
je jeho snadné zneužívání formou nelegitimních často propracovaných spamů. Odlišit se od těchto nekalých praktik není jednoduché a navíc využívání různých spam filtrů může zachytit i naše legitimní e-maily.

 

Navzdory uvedené nevýhodě je E-mail marketing velice flexibilní způsob jak na sebe upozornit a propagovat nabízené zboží nebo služby.

Máte zájem o další informace pak neváhejte a napište.



Zdravý Čech - životní styl Doporučujeme přečíst
Strategie úspěšného podniku
Strategie úspěšného podniku

Základní urovnání priorit stavby firmy.  Jak budovat interní vztahy pro vytváření systému navazujících procesů a technologie správy managementu a vlivu směrem k trhu. Sestavte firmu jen pro silné potř...


všechny knížky
Bohatý Čech na facebooku

Aktuality Pojistka na blbost

11.07.2018 - Při výkonu povolání můžete způsobit nemalé škody ať už na majetku, na zdraví či na penězích. Pálit vás to nemusí pouze tehdy, pokud máte správně uzavřené pojištění odpovědnosti z výkonu povolání.         celý článek


všechny aktuality